Gaur bideoak
aurkezteko eguna izan da, horretarako, Andonik, aurreko klasean esan zigun
aurkeztu aurretik denbora emango zigula haur guztiz amaitzeko.
Hau egiten hasi
garenean Andonik egoera bat aurkeztu digu eta egoera honi aurre egin behar
geniola azaldu. Egoera hau zen: imajinatu behar genuen gure klasean arazoak
zituen ume bat zegoela (gure klasean ume gor bat dagoela imajinatu dugu). Egoerari aurre egiteko andonik adibide batzuk
eman dizkigu ala nola mutuen hizkuntza erabiltzen zuen pertsona baten bideoa
jartzea gure bideoaren izkina batean edo bideoan azpitituluak jartzea. Guk
mutuen hizkuntza erabiltzen zuen pertsona baten bideoa jarri dugu bideoaren
izkina batean, edozein bideo jarri dugu beraz pertsona horrek esaten duena ez
da bideoak esaten duen berdina.
Azkenik talde batzuek beraien bideoa aurkeztu dute eta gure taldea horietako bat izan da. Beste bideoen artean ikas-bidaia antolatu behar zuen taldea zegoen edo futbolin bat egin behar zuen taldea.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgx6eWc04WFXTM6rqLrhgnAYcKQMjrEdKvI_pe9hwZLqByRwSx4ESAcvpBOKcrXFEiXBPbLb4seI7gOBRNNI58homM5qMpVHT59PYsGeelpDEKEUc5MUwvo_YeT3UydSQyXS4JpOENvVE2f/s320/17.jpg)
Oso egokia iruditu
zait egin dugun proiektu hau baina pena bat izan da hain denbora gutxi
edukitzea. Honen adibidea da azken klasean prisaka egin genuena. Asko gustatuko
litzaidake arazoak dituen umeentzako baliabide desberdin gehiago ezagutzea
baina ez da posiblea izan ez dugulako denborarik eduki.
Ez zaizkit gustatu
ikusi ditugun bideo batzuek, adibidez ez dut uste egokia denik ikas-bidaia
erabiltzea honelako proiektu batean. Proiektu hauek erabili beharko ziren umeei
erakusteko nola sortu beraien bizitzan zehar
behar izango dituzten baliabideak. Adibidez ortua nola egiten den,
animaliak nola zaintzen diren edo etxe bat nola egiten den, umeak
autogestiorantz bultzatuz.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina